Penapis Air Mudah Alih Shaklee

Selain dari vitamin, Shaklee juga ada jual penapis air yea.  Penapis air yang sangat mudah diurus. Sangat mudah untuk di bawa ke mana-mana..

Biasanya penapis air dirumah anda, anda dpt minum air bertapis di rumah sahaja.. tetapi macamaner ketika anda berada di luar, pergi bercuti ke.. bawak bekal air? Terhad.. nak bawa banyak maner.. penuh plak bonet kereta.. 

Penapis air shaklee nie mudah. Bawak jek jug tue, dah boleh tapis sebanyak maner pun air anda mahu sepanjang anda berada di luar rumah.. air pun rasa sedap tau.. biasanya org panggil air masak/air jarang/air mati tapi anak2 saya panggil air sedap. Gara2 gunakan penapis air shaklee nie la.. si abg yg mulakan dulu sampai la ke adik2nya pun ngikut panggil air sedap

Testimoni Penapis Air Shaklee


Gambar di bawah nie ketika saya sekeluarga bercuti ke Cameron Highland pada bulan Julai lepas.. jimat sebab tak perlu nak beli air berbotol2.. mudah urus sebab tak perlu nak pasang apa2.. cuma tuangkan sahaja air paip ke dalam jug kemudian air akan ditapis.. kecil comel tak perlukan ruang yg besar pun dan ringan..


Harga mampu milik.. dan modal kecil jek utk penyelenggaraan.. alaa just beli filter dia jek.. 6 bulan ke 8 bulan sekali jek beli.. tak sampai rm200 pun beli filter tue.

Water pitcher saya nie hampir 3tahun lebih gak dah guna.. mmg sangat berbaloi..


Setiap 1 set penapis air Shaklee, anda akan dapat semua ini..

Kebaikan Penapis Air Shaklee
  • Berfungsi sama seperti penapis air yang biasanya dipasangkan di paip sinki
  • 1filter boleh menuras sebanyak 303 liter (80 gelen) air..
  • Terdapat penanda aras yang memberitahu apabila filter perlu ditukar
  • Boleh diletakkan di atas meja untuk terus dihidangkan kepada tetamu atau ahli keluarga - air kosong.. design juga menarik
  • Menapis lebih 3000 jenis bahan pencemar di dalam air minuman
  • Selamat diminum begitu sahaja walau untuk kanak-kanak
  • Rasa air yang sedap
  • Modal yang kecil dan mampu milik. Tiada bayaran ansuran atau sewaan.
  • Penyelenggaraan yang mudah serta kos yang kecil untuk pembelian filter baru

Testimoni Pengguna Penapis Air Shaklee

Air Halus dan rasa sedap

Jimat

Bermineral dan berkhasiat

Nak beli?

Klik gambar dibawah ini



Atau boleh hubungi saya terus untuk saya bantu anda membuat pembelian..


Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor 
[ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com
♥ FB Page : Kedai Vitamin Skudai


Selamat Hari Ibu

Hari-hari adalah hari ibu..
Betulkan?
Tiada ibu, siapalah kita di dunia ini..

Alhamdulillah.. terima kasih Allah memberikan kesihatan yang baik untuk emak.. diberikan rezki yang luas untuk emak.. diberikan umur yang panjang untuk emak..


Kebetulan semalam balik kampung. Terus siap-siap orderkan mak sebiji kek.. dapatlah potong kek sama-sama mak 😍

Dalam setiap doa.. dalam setiap kesedihan.. dalam setiap susah saya, saya sentiasa mohon kepada Allah agar diberikan kekuatan dan semangat yang kuat seperti mak..

Dan untuk saya


Alhamdulillah.. 
ibu yang bahagia dengan empat orang anak
Tiada hadiah setakat hari ini
Entry meminta nie hahaha
Tapi ucapan dari encik suami pun dah memadai.. tiada dia sebagai suami tidaklah saya berpeluang untuk bergelar ibu..

Terima kasih Allah..

Untuk semua yang bergelar ibu


Apa hadiah best?

😀😀



Pengedar Sah Shaklee Skudai, UTM, Johor Bahru, Johor

Anda mahu membeli vitamin Shaklee?
 Dan mahu dapatkannya secara 'COD'?

Saya adalah pengedar Shaklee yang anda perlu hubungi 😀


Bukan semata menjual, saya juga adalah pengguna / pengamal produk Shaklee masuk tahun ke tujuh..
Dan sudah enam tahun menjalankan bisnes Shaklee.


Bukan semata menjual, saya juga akan beri konsultasi kepada anda-anda yang membeli vitamin Shaklee dari saya.

Anda mencari set vitamin Shaklee seperti di bawah ini, inshaAllah saya bantu anda

1) set ibu hamil Shaklee
2) set berpantang Shaklee
3) set menyusu Shaklee
4) set resdung Shaklee
5) set kesuburan Shaklee
6) set gout Shaklee
7) set slip disc Shaklee
8) set kanak-kanak Shaklee
9) set jeragat Shaklee
10) set kecantikan Shaklee
11) set keputihan
12) set gastrik

Atau anda mahu membeli mana-mana produk Shaklee yang anda ingin cuba


1) Vivix
2) ESP
3) Omega Guard
4) Sustained Release Vitamin C Plus
5) Ostematrix
6) Alfalfa
7) Vitamin E
8) Alfalfa Complex
9) Shaklee Collegen Powder
10) Lecithin

Serta banyak lagi produk Shaklee yang lain

1) set home care Shaklee
2) set skin care Nutriwhite Shaklee
3) set hair care Shaklee

Antara testimoni pengguna produk Shaklee 


Set Berpuasa Shaklee


Pengguna Shaklee Collegen Powder


Pengguna Set Lutut Shaklee



Pengguna Set Slip Disc Shaklee

Saya sedia menanti mesej dari anda.
Saya sedia membantu untuk menShaklee anda
Saya sedia membantu untuk anda kekal sihat bersama-sama Shaklee

Jika anda jauh dari saya, saya ada wakil pengedar berdekatan anda atau boleh sahaja menggunakan perkhidmatan pos. Tiada masalah 😀


Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor 
[ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com
♥ FB Page : Kedai Vitamin Skudai



Tips Elak Muka Ketat @ Stress

Pagi2 dah stress...
Pagi2 dah ketat sangat muka tue..
Kang ada yg gelar, "akk muka ketat or abg muka ketat" (pengaruh drama sangat 😂😂)

Taksahlah nak ketat2 sgt muka tue.. rezki susah nak masuk nanti tau.. bukan orang jek lari, rezki pun lari. Manis2kanlah sikit muka tue. Senyum.. haaa kan dpt pahala..

Macamaner nak handle stress nie supaya tak ketat sangat muka tue?

- positif.. pagi2 kena positif.. ada masalah dtg pun, fikirkan posotif..

- istighfar.. sentiasa ingat Allah..

- bangun tidur tue, baca doa bangun tidur dan teruskan tambah doa agar urusan seharian kita dipermudahkan

- ambil bcomplex Shaklee hihi



Kenapa nak kena ambil BComplex Shaklee?

B Complex Shaklee mengandungi 8 Vitamin B iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12, Asid Folik yang semulajadi dan 100% Biotin.

Setiap kandungan dalam Bcomplex tersebut memang diperlukan dalam badan kita dan berfungsi juga dalam menanggani stress..

#tsunamishaklee

Anda nak beli vitamin anti stress ini? Klik link dibawah ini


Atau boleh direct hubungi saya untuk bantu anda dapatkan vitamin ini

Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor 
[ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com
♥ FB Page : Kedai Vitamin Skudai

Meal Shake Bantu Tambah Selera Makan Anak Peaky Eater

Alhamdulillah.. 

Semua pembeli dan pengguna vitamin Shaklee dari saya memberi makna yang besar pada saya... setiap kali mereka mendapatkan produk dari saya, doa saya sentiasa ada untuk mereka agar diberikan kesihatan yang optimum.. inshaAllah.. 

Ada bapa yang mencari vitamin utk anak yg kurang selera makan.. alhamdulillah selang beberapa minggu, memberikan feedback, anaknya berselera dan cergas sgt.. 

Ada anak yang membeli vitamin utk mak abah di kampung.. mereka mahukan kesihatan yang baik utk mak abah agar senang hati mereka melihat mak abah mudah beribadah dan melakukan kerja2 seharian.. saya pun turut tumpang senang hati dan gembira dengan anak yg prihatin ttg kesihatan mak abah mereka

Ada juga yang mencari makanan tambahan untuk diri sendiri.. mahukan keyakinan diri yang tinggi dengan penampilan yang menarik.. badan yang cergas sihat, kulit yang glowing... mereka puas hati dan gembira dengan hasilnya, saya lagi la sangat puas hati.. yang penting konsistem tau

Ibu hamil, berpantang dan menyusukan pun sama2 consume vitamin shaklee.. mereka ambil dari seawal disahkan hamil, kemudian berpantang dan terus konsisten dengan vitamin Shaklee ketika menyusukan anak.. ibu gembira dan sihat dengan vitamin shaklee.. anak pun sama dapat khasiatnya melalui ibu.. 

Malah yang paling bermakna pada saya apabila mereka2 yang asalnya pengguna, kemudian memilih Shaklee untuk menjana pendapat keluarga.. ada yang berjaya bergelar wahm sekarang. Sambil2 berbusiness dapat membesarkan anak depan mata 24/7.. bukan itu sahaja malah mereka juga dpt menikmati semua peluang dan keistimewaan yang shaklee sediakan.. Alhamdulillah.. 

Paling best sekali, ramai dah kawan2 saya sekarang nie.. 😄😄

Mahu sihat..
Mahu jana pendapatan..
Mahu bergelar wahm..

Anda mahu, anda dapat..
Jom sertai kami..

#tsunamishaklee
#star8

Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor 
[ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com
♥ FB Page : Kedai Vitamin Skudai

Vitamin Untuk Warga Emas / Orang Tua

Prihatinkah anda dengan kesihatan emak ayah anda? 
Cerita yang saya kongsikan ini bukan semata nak share #shakleeeffect tue tau..

Tapi lebih kepada nilai keprihatinan anak kepada mak ayah..

Serius sebak sangat bila baca kisah gini.. setiap anak mesti menginginkan kesihatan yang baik utk mak ayah kita kan..

Bila dapat  customer yang kata beli vitamin utk bagi mak ayah, selain berikan doa kepada mak ayah mereka, saya doakan juga moga luas lagi rezki si anak utk dpt konsisten belikan vitamin utk mak ayahnya..

Ada sorg lagi customer saya tue. Belikan  3 ke 4 jenis vitamin kepada emaknya.. boleh makan tapi dalam masa sama tgh usaha untuk belikan vivix. Lebih mudah katanya utk emaknya ambil.. moga dipermudahkan usahanya utk beli Vivix..

Jom baca kisah Doctor Nadia dan Ibunya ini..

Pagi ni KakYa sedikit emotional 😣
Tengok anak-anak menangis, KakYa pun banjir sama. Hahaha.. Kelakar pun ada 😂
Alkisahnya..
Sejak Ahad lepas, ma KakYa ada kat Sg Petani ni.
Semua orang happy.
Baby A'isya pun dah seminggu tak gi taska. 
Tapi..
Hari ni ma KakYa dah balik 😭😭
Semua pun sedih.
Teringat masa bulan 12 ritu, masa ma KakYa tau yang kitorang nak pindah. 
Dia sedih.
Makan tak lalu.
Tak ceria. Diam tak banyak cakap.
Asyik tak sihat je.
Baring je. 
Sampai KakYa pikir, ma ni depression ke? 😥
Ada 1 masa tu, time tu KakYa datang lawat Mr Hubby kat Sg Petani ni, kak ipar KakYa kol bagitau ma KakYa tak leh jalan sebab lutut bengkak.
Mengesot je ke bilik air 😭
Sedih sangat masa tu. 
KakYa kol, KakYa paksa dia makan VIVIX.
Amik megadose.
Dan alhamdulillah..
Dengan izinNya, 2 hari lepas tu KakYa kol lagi, ma bagitau dia dah boleh jalan.
Bengkak dah surut.  
Mulai hari itu, ma KakYa konsisten makan VIVIX.
Sebelum ni dah penat KakYa suh dia makan.
Sampai setiap malam sebelum tidur, KakYa suruh Hanina & Nabila bawak VIVIX dan sudu bagi ke tok diorang.
Kalau tak, memang dia tak makan.
Alasan ma KakYa..
Tak apa laa.. VIVIX mahal sangat.. 😏 
Ni bila dah konsisten VIVIX, alhamdulillah.
Nampak banyak sangat perubahan kat ma KakYa.
Makan makin berselera.
Dia makin ada tenaga.
Makin ceria.
Lutut dah kurang sakit katanya. 
Tadi masa kami breakfast, KakYa tanya dia.
Vitamin semua masih ada ke belum.
Ada lagi katanya.
Dang laa lagi 2 minggu Ya balik Terengganu, Ya wak balik vitamin ma.
Sekarang..
KakYa bekalkan ma KakYa VIVIX, OMEGAGUARD, VITALEA & OSTEMATRIX. 
Mak kita, ayah kita.
Kadang bila kita tanya, diorang memang cakap tak apa laa, tak payah laa..
So, jangan tanya.
Beli dan hadiahkan untuk diorang.
Bila diorang konsisten makan, diorang dapat rasa #shakleeeffect tu, insyaAllah diorang akan konsisten makan. ESPecially VIVIX. 
Memang sangat sesuai untuk mak ayah kita.
Tugas kita, beli, hadiahkan & ingatkan diorang setiap hari untuk makan.  
Siapa lagi nak hadiahkan mereka kalau bukan kita?
Oklah..
Terpanjang pulak kali ni. 😁

Notakaki: Jom hadiahkan mak ayah kita VIVIX sempena Hari Ibu bulan ni & Hari Bapa bulan depan ❤
http://wasap.com/60192545766
www.nadiakadir.com

Doctor Nadia juga adalah seorang pengguna pengedar sah Shaklee..  kawasan jajahan beliau adalah untuk warga Terengganu juga Kedah.. Pengeposan seluruh Malaysia pastinya boleh diatur juga.. konsultasi terbaik inshaAllah..

Ingin memilih Doctor Nadia sebagai pengedar Shaklee pilihan anda, boleh terus hubungi beliau di nombor yang diberikan di atas 😉


Alhamdulillah.. 20 sen itu rezeki saya

10 sen punya cerita..

Pagi tadi pergi ke poslaju.
Rutin biasa pos vitamin Shaklee untuk customer.
Pergi ke kaunter untuk beli sampul prepaid.
1 besar, 2 kecil
Total rm25.10 akak kaunter tue kata.

Alamak!
Dah masuk tabung plak syiling sebelum kuar umah tadi..
Tapi tetap gak terkais-kais dalam purse mencari 10sen.
Nak bagi nampak kat akak kaunter tue yang kiter takde syiling..
Hulur kat akak kaunter note RM20, RM5 x 2keping..
Akak kaunter pulang RM5.. takpe 10sen tue katanya.. Tak payah..

Alhamdulillah
Dalam hati duk kata,
"lepas pos barang nanti nak g beli makanan kat kedai depan tue, dapat 10sen bleh bagi akak kaunter".

Sampai kat kedai makan tue,
Harga makanan boleh tahan gak haha
Konon nak bayar guna RM5 tue bagi pecah untuk dapat syiling.
Tapi tak cukup plak..
Kena guna RM50 makanya amik lebih sikit makanan
Pergi kaunter nak bayar,
Total rm10.10 haha
Adik kat kaunter tue pulangkan RM40
10 sen tak payah katanya

Tak dapat gak syiling
Tak dapat gak nak bagi pada akak kaunter poslaju tue.
Malah, kiranya hari nie saya dapat 20sen dari 2 kaunter

Alhamdulillah..