..: arghh tanda pertama :..

 nampak x..? nampak x ape yg lain..
huh xprasan.. xper kiter zoom dkt ckit..
 da npk kan..
hah nak tgk dkt lg.. blehhh
zoommmm lg...

 haaaa tue.. npk kan..
 huhuhuhuhu cian dia..

aduhhhh kena kat nursery semlm..
masa nak jemput muhammad ziqri balik, terkejut bl tgk dahi dia bertanda...
huhuhuhu mesti sakitkan.. mesti dia nangiskan..
time dia nangis, diorang peluk2 ziqri x erk.. diorang pujuk ziqri x erk..
alahh siannya anak ibu...

sedih sgt..
tp nak wat mcmaner...
anak tgh nak blaja bjln.. byk benda dia nak blaja..
kat umah pun, ader kalanya dia jatuh gak..
tp xpernah bertanda lg..
saya xsalahkan org nursery.. mereka pun sama mcm saya gak..
berkelip mata sama mcm saya gak..
skali kelip tgk anak saya tue tgh elok bermain..
bl kelip lg skali da jatuh..
saya phm... anak saya tue mmg anak yg baik n bijak..
org kata..
bdk2 kecik nie, time nak blaja2 jln nie, mmg xsah klau xjatuh..
so saya harap, muhammad ziqri xder aper2..
td pg tgk tanda lebam tue pun dah kurang ckit..
bdk putih sama mcm ibu dia, ader tanda ckit jek trus npk ketara sgt.. hehehe

saya kata : saya doakan anak saya dapat membesar dengan sihat..

2 comments:

Arissa Zoela said...

huhuh..sedih pulak tgk zikri mcm tu...tapi mmg tak sah klau tak jatuh budak2 ni...mcm icha dia tersembam sbb nak turun kt dapo...dapo akak bertingkat dia punya lantai..merah hidung..huhuu.nasib tak berdarah...

So Shy Lady said...

hero mmang cam tu...
ank sis pun t.usah ckp la.. dlm ms bljr jln tu rupa t.pnah cantik sbb asyik bbenjol je dahi