Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

byk yg berubah rasanya..
klau thn lepas di bulan disember mcm nie..
saya masih lagi membawa muhammad ziqri di dlm perut..
dan masa itu mesti ar time tue saya booolat..

tahun 2009

dan sekarang di bulan disember 2010 saya membawa muhammad ziqri di pelukan saya.. hehehe
saya dah slim byk.. perasaannnn.. ini smua sbb menyusukan ziqri dengan susu badan yg memudahkan saya memaintainkan badan.. hehehe

tahun 2010

saya kata : lagi dua soalan jek nak tamatkan cabaran ini..

6 comments:

Fieza79 said...

serasa mcm baru semalam je kann...cepat masa berlalu...

Arissa Zoela said...

sal tetap slim...hehehe....yea..dah nak abis dah...

nursalwa said...

kak fieza : itu ar psl.. mcm br semlm jek duk kat wad bersalin.. tgk2 anak da besor masuk umo 10bln.. hehehe

nursalwa said...

kak rin : kamu pun slim gak.. kak hadha pun lg slim kan.. hehehe

LYaFRINA said...

assalamualaikum.. dtg dr blog zai... saya nampak awk nk tau cara nk buat autopublish kan.. kebetulan, tutorial tu sy ada buat baru2 ni.. blh la jenguk sini-->

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/12/tutorial-entri-autopublish-scheduled.html


salam perkenalan..

nursalwa said...

lyafrina : tq sgt2.. jap lg saya terjah blog kamu..