..: kenapa dengan mereka ini :..

aduhh sedih saya baca berita muka depan surat khabar Harian Metro ari nie..
"Bayi koma dicampak bapa - tidak tahan dengar tangisan anak baling ke atas katil"..
anak tue berumur sembilan bulan.. sama umur dengan ziqri.. tergamak dia wat mcm tue kat anak dia..anaknya skang koma kerana mengalami pendarahan dalam otak.. sian sangat.. huhuhu
budak umur mcm tue maner ar tau aper2.. klau dia nangis pun mesti ader sebab.. lapar ke, sakit perut ke, lampin basah ke... naper ar sampai hilang sabar baling anak..

huhuhuhuh arghhh saya sedih sangat..
saya akui gak.. umur2 anak macam tue skang da banyak ragam.. dia da besar, macam2 da dia pandai.. da pandai wat perangai, da pandai nak tarik perhatian mak ayah dia, da pandai nak manja2.. kekadang tue dia menangis sekadar mahukan perhatian dari mak ayah dia.. kiter kena byk2 bersabar dan beristighfar klau anak wat perangai macam tue (peringatan untuk saya dan suami gak)..

sembilan bulan.. kan comel anak2 yg umur mcm nie..
ibu sayang kamu yea muhammad ziqri

anak anugerah Allah..
anak gak penyeri hidup kiter suami isteri..
anak harta paling berharga bagi kami suami isteri..
anak segala-galanya bagi kami berdua..
InsyaAllah akan kami jaga dan besarkan dengan sempurna Muhammad Ziqri bin Muhammad Fauzie sebaik yg mungkin..

saya kata : ibu n papa saya ziqri sangat2..

4 comments:

Mommy Icha said...

astaghfirullah hal adzim. insaf terus. kak hadha pun garang jugak dgn icha tapi takdelah sampai mcm tu.

nursalwa said...

tue ar kak hadha.. kiter pun garang gak.. tp berpada2 ar kan.. sian kat anak yg xtau aper2.

Momma Mia said...

apa nak jadi la kan skarang nih.. byk yg stress dgn kehidupan masa kini... Apa2 kt kena selalu mohon pada yg Esa agar kita sekeluarga sentiasa terpelihara dr segala unsur2 yg negatif & lupa diri macam tuh. insaf2..!!

nursalwa said...

insaf kan.. huhuhu InsyaAllah Allah pelihara kite sekeluarga.. amin..