..: aduhh tak ngam plak :..

ari tue 
baca pasal benda xcantik nie kat blog mummychacha..
balik keje
saya buka blog mummychacha kasi en.suami tengok benda tue..
esok trus kami g cari benda tue..
walaupun xcantik, tapi kami nak gak beli benda tue..
muhammad ziqri sangat rajin, suka dan pandai naik tangga
nak xnak kami kena cari..
cantik ke x, kami kena beli gak..
mummychacha kata kat kedai perabot ader, so kami pun g cari kat kedai perabot ar.
huhuhuhu
tapi.....
xngam ar plak..
tengok picca bawah nie..



lebar sungguh tangga umah kami kan..
huhuhuhu
klau pasang sambungan tambahan pun masih xcukup..
xkan nak sambung byk²..
xbleh plak..
pk², en.suami nak pulang semula kat kedai tue..
nasib baik dia nak..
itupun en.suami siap amik gambo kasi bukti kat nyonya tue..
dia xnak pulang duit..
so en.suami rembat benda lain..
kena tambah duit sikit ar..
nak tau en.suami rembat aper..
hehehehe
next entry saya cter k..

4 comments:

Arissa Zoela said...

sal..ade jual kt kedai perabot eh?brape harga dia?akak pun nak beli..icha dah pandai panjat2 jugak...huhuh..ni tayh tebuk2 dinding kan?

Zaidah said...

rembat sofa baru ker nur....

nursalwa said...

kak rin : ha'ah ader jual kat kedai perabot.. mcm xcaya kan.. sal memula pun mcm xbape nak sure ader ke jual.. tp bila g tanya kat kedai perabot, mmg ader jual.. ari tue sal beli harga 130 tp dia bagi 110..

ha'ah xperlu tebuk dinding.. laraskan skru jek ikut saiz dinding kiter..

nursalwa said...

kak zaida : hehehehe nnt kan entry seterusnya..