..: naper ngan anak ibu :..

huhuhuhu
tak pernah pun dia macam nie..
tp entah ar...
pagi tadi nak kuar g nursery..
dia menangis jek..
sungguh² dia nangis..
xtau ar naper..
huhuhuhu memula pujuk² dia diam..
bl nak duk kan dia dlm babyseat dia tue..
dia sambung menangis lagi..
tgk jam.. da lewat da..
nak xnak kena gak gerak ..
so dalam kete tahan aje ar dengar dia menangis..
memang kesian.. 
rasa macam nak jek driving sambil peluk dia..
tapi keje gler tue..
saya masih waras..
sepanjang perjalanan dia menangis smpai ar ke nursery..
aduhhhh xbleh tahan..
sampai kat nursery xnak lepas dari saya plak..
ibu sedih ar ziqri kalau ziqri wat mcm tue..
xkeruan ibu nak g keje..
selama  nie xpenah pun dia wat mcm tue..
mungkin sebab da baper ari duk berkepit ngan ibu agaknya kot..
dari cuti thaipusam sampai ahad.. empat ari tue..
mungkin jugak sebab dia bangun awal pagi tadi..
mood kurang tdo..
dan mungkin juga sebab badan dia kurang sihat tadi pagi..
badan dia mcm panas sikit n ader selsema sikit..
dan dan dan mungkin juga dia xpuas nak ngempeng ngan ibu..
huhuhuhu
petang nanti ibu jemput ziqri..
kiter sambung ngempeng kat umah yea nak..
ibu sayang ziqri..
of coz ibu sayang papa ziqri juga..

huhuhu picca xder kaitan ngan kejadian pagi tadi.. 
tapi kebiasaannya seperti ini ar dia..
riang jek..
puas main ngan mainan..
main tutup tuppaware plak..

saya kata : tadi tny nursery, diorang kata ziqri ok jek.. alhamdulillah..

No comments: