..: nak juga mkn sendiri :..

as salam kawan²

cter masih lagi di kampung
time nie lepak kat umah abah
kat umah sana
makan ramai² sambil bersila memang best
anak ibu yg bijak nie pun xnak ketinggalan
nak gak bersila sama²
sebelum kitorang makan, ibu dia da bg dia kenyang² da
tapi budak bijak memang macam tue kan
nampak kitorang duk bersila
dia pun nak gak join skali
memula tue xder pinggan utk dia
sibuk dia mengacau pinggan atuk dan papa dia
nak bagi dia puas hati 
ibu bagi dia satu pinggan kaca lagi ngan sejemput nasi 
hehehehe 
tengok ar aksi budak botak yg bijak tue

dia wat main jek nasi tue
anak ooohh anak

chumel kan
chumel kan anak saya nie
jangan marah
hehehehe

1 comment:

Zaidah said...

sama macam adam...dah tak mahu disuapkan....nak makan sendiri....