..: ziqri baru pandai guna :..

umur baru nak masuk sebelas bulan 
tapi da macam² mainan papa dia belikan
orang kata anak pertama
memang biasa macam tue
kalau boleh smua benda nak dibelikan
utk mainan nie
dah lama dah papa dia belikan
ader saya cter kat entry 'segalanya utk ziqri'..
cuma baru² nie dia agak minat utk bermain ngan benda nie
lama gak benda nie jadi hiasan kat umah
klau main pun papa dia akan pegang dia
cuma skang da pandai main sendiri
memula memang jatuh bangun gak ar
memang tergelak ibu n papa dia tgk aksi dia
jom layan video kat bawah nie
kiter tgk aksi ziqri main ngan bendalah tue


hehehe da tgk da
nanti saya upload lg utk aksi² separa mahir..

1 comment:

Arissa Zoela said...

akak pun ingat mcm nak beli..tp reti tak icha gune.hehe