Bayi Susu Ibu kenyang dengan 4oz

entry untuk kawan-kawan saya yg sering bertanya
'bape oz erk utk anak kiter minum?'
keterangan lanjut bleh g klik link bawah nie 
muhammad ziqri dah setahun
tapi hingga sekarang saya masih bekalkan dia ke nursery dengan 
4oz x 5 botol
nampak sikitkan kalau nak banding dengan bayi FM
tapi memang itu ar keperluan bayi susu ibu


Ingin mencuba vitamin Shaklee? Boleh hubungi saya di honeywawa85@gmail.com atau sms 0127111260 untuk keterangan lanjut atau membuat pesanan.  (^_^)




6 comments:

Arissa Zoela said...

arissa minum 3oz je sal..hehehe...dah nak masuk 14bulan!

Hernee Nazir said...

salwa..ziqri mmg maintain 4oz je la aeh utk skali mnum..

nursalwa said...

kak rin : kan kan kan.. xperlu byk² kan.. rasanya kalau minum FM umur setahun mesti da kena pkai botol besar 9oz kan.. kiter maintain jek ngan botol 4oz erk.. hehehehe

nursalwa said...

kak hernee : yup.. ziqri da setahun mmg masih minum 4oz.. hehehe nnt bl bby akak da kuar, jgn risau tau kalau bby minum ckit.. kalau baru bsalin, susu bdn blum byk pun jgn risau.. sbb yg sedikit tue mmg cukup untuk bby.. Allah Maha besar.. keperluan bby seiring dengan hasil ibu dia.. hehehe insyaAllah mencukupi.. yg penting +ve..

Fieza79 said...

dulu masa lps bersalin susu tak byk..rasa mcm tk cukup..sb kurang pengetahuan dan takde support terus amik jln senang bg susu tepung je...hrp kali ni dpt la utk bg penyusuan penuh..

IEZA said...

Alhamdulillah...Saya dapat menyusui anak saya dengan sepenuhnya dengan susu badan..Lagipun susu saya banyak..sampai basah baju.. susu memancut keluar..