Testimoni : Set B.. dari TP ke FP dan Nutriferon - membantu Ezzati

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 




entry di malam hari.. 

nak berkongsi testimoni seorang ibu muda yg saya anggap sebagai adik.. 
Jom baca aper yg beliau cter tentang Set B..

kak salwa, alhamdulillah sgt2 sbb breastfeeding set ni benar2 dpt membantu..bg tenaga, susu pun lebih pekat dn lbh byk dr dlu...klu dlu bdn cpt letih, almaklumlah drive jam, pegi n balik..skrg lbh bertenaga..
kak salwa..kta ni nk order set breastfeeding..klu full set tu berapa ye kak? pos brp?

lembut jerk ezzati nie.. suka dan senang jek berurusan dengan zati.. saya suka melayan dia bl dia bertanya kan sesuatu yg dia tidak phm.. :) xmalu untuk bertanya dan belajar.. kan best mcm tue.. hehehe  

next kiter baca plak aper zati kata tentang Nutriferon..
zati menghantar anak nya di nursery.. zati ngadu kat saya yg anaknya Muhammad akan demam setiap bulan.. so saya cadangkan supaya zati amik Nutriferon nie.. 




kak salwa..alhamdulillah..kak, baby kta aritu nk dmm kta minum nutriferon hari2..alhamdulillah sgt2 die xjd dmm...dah sihat skrg ni..


sedikit info mengenai Nutriferon.
Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster.siapa yang perlukannya?
  • individu yang rendah sistem imun.
  • individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas  penyakit yang dihidapi.
  • individu yang apabila sakit (demam), demamnya melarat melebihi seminggu.
  • ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.
lagi cerita tentang Nutriferon di SINI

Ingin mencuba vitamin Shaklee? Boleh hubungi saya di honeywawa85@gmail.com atau sms 0127111260 untuk keterangan lanjut atau membuat pesanan.  (^_^)










No comments: