Testimoni Set B - tubuh semakin segar dan anak membesar dengan sihat

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


SHAKLEE bukan hanya set tambah susu semata-mata..
lagi testimoni menarik dari seorang pengguna Shaklee..
jom baca aper kata lyna..

***********************

yana nak share pengalaman setelah 2 bulan lebih makan supplement Shaklee ni...
  • badan memang makin segar..tak r letih2 sgt...yelah kan..memang perlu supplement untuk ibu beranak 3 cam yana ni...
  • bangun pagi badan tak sakit..sbb makan ostematrix sbb yana kan tak minum susu
  • perkembangan aidil sgt2 pesat..sekarang Aidil dah nak merangkak...dah merangkak pun setapak (ibu de xcited lebey..hahaha)..sgt suka mengangkat badan tinggi2..sgt suka golek2 keliling rumah...
  • cam biasa..kulit memang makin sihat..alhamdulillah...thanks to vit C n Vit E
  • Aidil pun makin gebu..berat naik dengan jayanya..berat $ bulan adalah 6.5kg...5 bulan ni berat Aidil dah 7.9kg...banyak kan naik...
  • Aidil kalau menyusu pun kejap je..dan sebelah sahaja..Sbb susu pekat...kalo yana skip amik, susu cair, mulalah meragam die..
  • Aidil kene cucuk 5 bulan tak demam pun..hoyeaaaahhhh..
Yana dah start makan Meal Shake..tunggu ye for the testimoni...hehhehee...ok nite all...As salam


*******************************************


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

SMS/ WhatsApp : 012 711 1260
Facebook Fanpage  : Nur Salwa E-Shoppe

No comments: