mohammad ziqri ~ TERKINI (^_^)

salam semua..
lama benor rasanya saya x bercter tentang bujang kesayangan saya.. 
mmg lama la..
bukannya xder cter.. terlalu banyak nak cter.. 
pastu kalau nak bcter mesti nak tepek picca kan
masalahnya usb cable saya kat opis nie hilang plak..
ntah maner peginya rasanya ader dlm laci yg penuh dgn macam khazanah 
semlm mtk kat en.suami kalau² dia ader lebih cable tue
mmg ade lebih banyak
la nie saya nak tayang ckit la picca muhammad ziqri
sudah setahun empat bulan
macam² kerenah, macam² benda da pandai..
kuat membebel tapi hanya di depan ibu papa dia saje yea
bila jupa orang lain, mmg keras kaku pemalu sesangat..
wat derkkk jek kalau org panggil..


dah pandai mtk belon masa g pasar
yeahhh dia yg mtk bukan papa dia belikan
beriya² tunjuk..
 g jalan² kat tmn
 main phone papa
 makan cokelat
 baca buka
ibu beli dari blog 

Baby Geniuses Online Shop

 tambahan tugas pada ibu
mop lantai stiap kali lepas mkn
muhammad ziqri sibuk nak mkn sendiri


 bergaya
 boring la tue teman ibu shopping
 makan lagi
wahhh sukanya

ada masa kalau g shopink xmo da duk dlm stroller
nak join papa pilih barang
hehehehe
puas da ibu ziqri lepas gian upload picca
p/s : melayan kerenah anak yg makin bijak nie kekadang meletihkan tapi seronok.. mmg menguji kesabaran kekadang.. mujur ade vitamin shaklee.. walau tdo kurang, penat tp muka still nampak bertenaga.. paling best muka npk berseri..bukan sessi angkat bakul yea tp org yang kata (^_^).. itu baru setahun bersama shaklee.. lagi lama lagi anda kena bayangkan sendiri.. ohh indahnya.. hehe
puan empunya blog a.k.a ibu ziqri a.k.a wife en.fauzie
ANDA BILA LAGI.. 
dapatkan set shaklee yg bersesuai dengan keperluan anda.. jangan segan utk call/sms/inbox email atau fb bagi mengetahui set yg sesuai utk anda..



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

SMS/ WhatsApp :             012 711 1260      
Facebook Fanpage  : Nur Salwa E-Shoppe



2 comments:

teacher bonda said...

ingatkan bz cite psl bisnes, smpai x sempat cite psl ziqri..:)

~ima~ said...

bila dah tau jalan ni penat plak nak kejar dia org...coz dia org kdg2 lg pantas dari kitakan...ada jer keja dia buat..heee..