Persediaan Raya Saya

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease




salam semua..

semangat raya sudah mari ke? (^_^) pasti da berkobar² nak pulang ke kampung kan.. lagi² bila tiap masa asyik dengar lagu raya jek nie.. pastinya ade yg da mula atau da siap berkemas beg baju kan.. bukan takat beg baju, kuih-muih yg nak bawak kat kampung dan segala benda lain lagi mesti da siap bersusun.. tinggal masukkan dalam kete jek tue.. hehe

tapi macamaner plak dengan persiapan kesihatan kawan-kawan.. bekalan vitamin da packing skali x.. da masukkan ke dalam beg x.. raya² gak, tp kesihatan perlu lah dijaga..

semlm, saya dan suami juga sudah mula mengemas barang² utk dibawa sepanjang bercuti raya nnt.. saya pilih jek baju n barang² yg nak dibawa, en.suami yg akan menyusun/masukkan ke dalam beg nnt.. hehe tq abg.. :) so bl en.suami sibuk ngan acara susun baju ke dalam beg, saya pun sibuk gak menyusun² 'gula-gula' saya ke dalam bekas.. hehehe

jom tengok ape vitamin yg bawa bersama saya nnt..

'gula-gula' harian saya
* tiada dlm gambar - ostematrix (lupa nak masukkan masa sesi bergambo nie) & vitamin E (sbb saya bawa GLA)

kasi zoom ckit ape ade dlm pil box nie..

cantik menarik ko mmg deboom jek kan saya susun.. hehe
dlm pill box nie Euphoria Breastfeeding Set

ape yg saya bawa tue :


[1] Euphoria Breastfeeding Set 
[3] GLA - da ade GLA nie sbb tue sy tinggalkan Vit E.. hehe
[6] Norriday (^_^)         

hehehe bestkan.. walaupun kiter sibuk beraya, tapi kesihatan pun perlu dijaga yea.. lagi² bila beraya nie, macam² juadah akan kiter makan.. pengambilan vitamin sedikit sebanyak membantu kiter dalam memperoleh kesihatan yang baik..

Itu persediaan raya saya.. Anda?

ok, saya doakan kalian semua berada dlm keadaan sihat semasa meenyambut syawal.. makanlah dalam keadaan berpada-pada.. berhati-hati yea.. bagi geng bf mom, jangan culas² mengepam yea.. ehehe peringatan utk saya gak..

InsyaAllah esok, kami sekeluarga akan naik belon terbang ke Sabah.. tahun nie turn beraya di kampung en.suami.. (^_^) 

Selamat Hari Raya 
Maaf Zahir & Batin 

2 comments:

ibuhebat said...

Selamat Hari Raya Salwa.. Baik2 naik belon tu .. :)

Anonymous said...

salam , klu amik lecithin time bulan puasa acane plak ye ? kite kan kne byak mnum air,tp klu da puasa tu mesti la kekurangan air...so cam mne tu ??