meal shake shaklee nie ape?


6 Fakta menarik tentang Mealshakes:

1. Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.
Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.

Mealshake merupakan minuman bernutrisi yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian.
Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hinggalah ke peringkat orang dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

-----------------------------------
Siapakah patut minum Mealshake ini?
-----------------------------------
Meal Shake Shaklee dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak sedang membesar, ibu mengandung, para atlet, vegetarian, orang sakit, orang sibuk bekerja dan orang yang selalu mengambil makanan segera (makan tidak tentu).

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh khasiat, MealShake Shaklee adalah pilihan yang tepat sekali!

-----------------------------------
Jom kita tengok manfaat utama Meal Shake Shaklee ini:
-----------------------------------

1. Nutrisi Lengkap
~mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat akan menyebabkan menyukarkan kadar penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. ia turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak

2. Membekal nutrisi kepada sel tubuh
~kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, darah, organ, imun dan lain-lain.

3. membantu tumbesaran
~mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran tubuh badan

4. Anti oksida
~Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan seri wajah
~mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan kuprum yang cukup untuk membina sel-sel darah yang sihat, sekaligus memberi kompleksi wajah yang lebih cantik

6. detokfikasi
~kaya dengan serat larut untuk membanu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

7. kelazatan rasanya
~ minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktosa semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.




 
Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com

alfalfa Shaklee - bagi 'KETAT"???

salam semua

hari ni nak sharing satu testimoni yang agak 18sx.. hihi haaa mesti ramai yang suka tue.. wahhh mesti korang akan baca enty post nie smpai abis.. baca tajuk entry pun korang da rasa teruja kan.. hahaha

semalam sorang customer @ kawan nie call... mmg best betul borak ngan kawan baru nie.. dia kongsi la ngan salwa kesan-kesan yang dia dapat lepas consume shaklee nie.. memang gelak sampai berair mata dengan kawan nie bercerita.. 

memula dia cerita tentang ESP.. dengan ESP kulit tapak kaki dia yg dulu pecah-pecah sekarang dah licin bersih.. memang cantik.. itu bukan dia sendiri yg perasan yea tapi suami dia yg tegur.. suami dia yg duk puji.. macam-macam suami puji.. tapak kaki licin, kulit bersih.. yg best.. kulit kat bahagian perut yg asalnya mengeleber da nampak tegang.. almaklumlah bila da beranak tiga nie kan.. banyak jek "aksesori tambahan"  yg kiter tidak mahu tue muncul.. dengan ESP shaklee kulit jadi cantik malah makin slim tauuuu.. berat badan pun turun.. 

lepas ESP, dia cter plak pasal alfalfa.. haaa nie best ckit... tiba kat sini mmg gelak sakan jek kami berdua kat telefon tue.. hihi.. dia yg consume alfalfa tapi suami dia pun dapat kesannya.. wahhhhhhh kawan saya nie anak da tiga yea.. baru abis berpantang.. tapi suami puji kata mcm anak dara... beza masa lepas berpantang anak pertama dan kedua dulu.. lepas berpantang anak ketiga nie awak mcm anak dara.. "KETAT" .. hari-hari mauuuu hahahaha tiba kat sini pecah perut kami gelakkkkkk.. 

kawan saya nie mmg konsisten amik esp dan alfalfa sejak dr dalam pantang lagi.. sebab tue banyak kesan yang dia rasa, byk kesan yg dia dapat.. suami dia sanggup modal stiap bulan utk dapat kesan-kesan terbaik yang mereka berdua dapat nie.. memang tidak rugi la mengeluarkan sedikit belanja untuk kesihatan dan sekaligus utk keharmonian rumah tangga.. siapa sangka kan.. consume vitamin utk kesihatan tapi sekali ngan pakej kebahagian dan kegembiraan pun dapat.. 

alfalfa untuk isteri, vitamin e untuk suami.. wahhh dua vitamin nie mmg kami namakan set kasih sayang.. set cinta.. set keintiman.. vitamin malam jumaat.. haha mcm2 nama kuar..  utk mereka yang da consume dua vitamin nie.. mmg tau lah kan nikmatnya tue.. kami? kami distributor shaklee memang da lama tau.. hihi
alfalfa biasa dikatakan sebagai milk booster.. untuk ibu-ibu menyusu yg consume alfalfa, anda secara xlangsung menerima kesan-kesan yg sama seperti kawan saya nie.. hihi yg xmenyusukan anak pun masih sesuai utk consumer alfalfa nie.. 

sebotol alfalfa yg memberi pelbagai kesan..


 
Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.