Posts

Showing posts from June, 2013

Apa Meal Shake Shaklee?

Image
6 Fakta menarik tentang Mealshakes:

1. Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak. *Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.
2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya. *Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.
3. Untuk Pembesaran Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. *Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.
4. Anti-oksida Mengandungi vitamin A, C, E, zi…

alfalfa Shaklee - bagi 'KETAT"???

Image
salam semua
hari ni nak sharing satu testimoni yang agak 18sx.. hihi haaa mesti ramai yang suka tue.. wahhh mesti korang akan baca enty post nie smpai abis.. baca tajuk entry pun korang da rasa teruja kan.. hahaha
semalam sorang customer @ kawan nie call... mmg best betul borak ngan kawan baru nie.. dia kongsi la ngan salwa kesan-kesan yang dia dapat lepas consume shaklee nie.. memang gelak sampai berair mata dengan kawan nie bercerita.. 
memula dia cerita tentang ESP.. dengan ESP kulit tapak kaki dia yg dulu pecah-pecah sekarang dah licin bersih.. memang cantik.. itu bukan dia sendiri yg perasan yea tapi suami dia yg tegur.. suami dia yg duk puji.. macam-macam suami puji.. tapak kaki licin, kulit bersih.. yg best.. kulit kat bahagian perut yg asalnya mengeleber da nampak tegang.. almaklumlah bila da beranak tiga nie kan.. banyak jek "aksesori tambahan"  yg kiter tidak mahu tue muncul.. dengan ESP shaklee kulit jadi cantik malah makin slim tauuuu.. berat badan pun turun.. 
lepas…