alfalfa Shaklee - bagi 'KETAT"???

salam semua

hari ni nak sharing satu testimoni yang agak 18sx.. hihi haaa mesti ramai yang suka tue.. wahhh mesti korang akan baca enty post nie smpai abis.. baca tajuk entry pun korang da rasa teruja kan.. hahaha

semalam sorang customer @ kawan nie call... mmg best betul borak ngan kawan baru nie.. dia kongsi la ngan salwa kesan-kesan yang dia dapat lepas consume shaklee nie.. memang gelak sampai berair mata dengan kawan nie bercerita.. 

memula dia cerita tentang ESP.. dengan ESP kulit tapak kaki dia yg dulu pecah-pecah sekarang dah licin bersih.. memang cantik.. itu bukan dia sendiri yg perasan yea tapi suami dia yg tegur.. suami dia yg duk puji.. macam-macam suami puji.. tapak kaki licin, kulit bersih.. yg best.. kulit kat bahagian perut yg asalnya mengeleber da nampak tegang.. almaklumlah bila da beranak tiga nie kan.. banyak jek "aksesori tambahan"  yg kiter tidak mahu tue muncul.. dengan ESP shaklee kulit jadi cantik malah makin slim tauuuu.. berat badan pun turun.. 

lepas ESP, dia cter plak pasal alfalfa.. haaa nie best ckit... tiba kat sini mmg gelak sakan jek kami berdua kat telefon tue.. hihi.. dia yg consume alfalfa tapi suami dia pun dapat kesannya.. wahhhhhhh kawan saya nie anak da tiga yea.. baru abis berpantang.. tapi suami puji kata mcm anak dara... beza masa lepas berpantang anak pertama dan kedua dulu.. lepas berpantang anak ketiga nie awak mcm anak dara.. "KETAT" .. hari-hari mauuuu hahahaha tiba kat sini pecah perut kami gelakkkkkk.. 

kawan saya nie mmg konsisten amik esp dan alfalfa sejak dr dalam pantang lagi.. sebab tue banyak kesan yang dia rasa, byk kesan yg dia dapat.. suami dia sanggup modal stiap bulan utk dapat kesan-kesan terbaik yang mereka berdua dapat nie.. memang tidak rugi la mengeluarkan sedikit belanja untuk kesihatan dan sekaligus utk keharmonian rumah tangga.. siapa sangka kan.. consume vitamin utk kesihatan tapi sekali ngan pakej kebahagian dan kegembiraan pun dapat.. 

alfalfa untuk isteri, vitamin e untuk suami.. wahhh dua vitamin nie mmg kami namakan set kasih sayang.. set cinta.. set keintiman.. vitamin malam jumaat.. haha mcm2 nama kuar..  utk mereka yang da consume dua vitamin nie.. mmg tau lah kan nikmatnya tue.. kami? kami distributor shaklee memang da lama tau.. hihi
alfalfa biasa dikatakan sebagai milk booster.. untuk ibu-ibu menyusu yg consume alfalfa, anda secara xlangsung menerima kesan-kesan yg sama seperti kawan saya nie.. hihi yg xmenyusukan anak pun masih sesuai utk consumer alfalfa nie.. 

sebotol alfalfa yg memberi pelbagai kesan..


 
Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments: