abah gayat? saya cabar abah...

selamat petang.. 

betul ke abah gayat..? 

saya tau pun lepas adik saya shila bagitau.. 

biasa la bila anak beranak berjumpa.. macam-macam cerita ada.. ada sekali tue, saya tak ingat bila, abah ada kata nak g umrah.. tapi macamaner nak pergi kalau gayat.. yea la kena naik flight semua kan tinggi.. lama plak tue dalam flight..

pastu, abah ada gak tanya-tanya, bila saya dan suami nak balik sabah..? kalau balik sabah, abah nak ikut sekali.. nak merasa naik flight.. tapi sebab banyak sangat urusan kami mengalahkan YB, kami sendiri tak tau bila nak balik sabah.. 

seperti orang ngantuk disorongkan bantal... haha sesuai ke peribahasa nie.. mami hadha dan dedi mkb plan utk wat trip Jogja - Jakarta.. misi melebarkan sayap shaklee kami ke sana.. so tanpa berfikir panjang... saya dan suami setuju untuk turut serta.. nak gak merasa berholiday ke oversea.. hihi saya minta izin suami untuk ajak abah sekali...

alhamdulillah... dari 11 April hingga 17 April 2014 seminggu kami berada di Indonesia.. saya teruja... abah lagi teruja walaupun abah cover... dah sampai indonesia nie.. so macamaner abah dalam flight? alhamdulillah semua ok.. abah pun ok jek cuma tak duduk tepi tingkap.. abah kata abah ok jek asalkan abah tak nampak bawah.. hihihi sayang xde plak gambar dalam flight.. 

anak mana yang tak gembira bila dapat gembirakan hati emak dan abahnya kan.. syukur sangat.. selain saya dapat membantu abah dapat kesihatan yang baik dengan vitamin shaklee serta izin Allah gak, bawa abah bercuti macam nie pun sangat-sangat teruja

abah cerita ari tue, kawan-kawan opis dia semua terkejut bila tau abah berholiday kat indonesia sampai seminggu.. biasa orang 4hari 3 malam laa.. tapi abah 7 hari 6 malam.. fully sponser dari anaknya.. hihihi pehhhh disebalik saya teruja dapat menggembirakan abah, terima kasih gak kat mami n dedi shaklee kami yang banyak membantu dari segala hal... macam-macam la.. bertuah kami nie...


bagi sikit jek la dulu gambar abah masa kat sana.. nie pun cilok kat fb dedi mkb.. minta halal yea dedi.. hihi insyaAllah saya akan sharekan cerita kami sepanjang di indonesia sana nanti..

insyaAllah saya doa akan ada lagi peluang kami untuk bawa ahli keluarga kami pergi bercuti.. 

kenangan tahun lepas saya bawak adik-adik saya dan abah ke USS.. muka ceria masing-masing akak sponsor siap sekali ngan duit belanja.. berhemah masing-masing belanja sampai takde baki.. bagus..


alhamdulillah.. 
semuanya dengan izin Allah.. 
Semua rezki dari Allah..
Alhamdulillah saya dapat semua ini dari keje saya bersama Shaklee.. 


 




Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com

1 comment:

mohd nur ishak said...

tanpa shaklee mungkin kami tak merasai kegembiraan dan keterujaan berasama kamu sekeluarga dengan apa yg telah kamu perolehi hasil usaha dlm bisnes shaklee..orang rasa bangga denga kamu iaitu nur salwa ishak(kakak) dan suami tercinta memberi peluang untuk merasai kegembiraan bersama..terima kasih kerana membuat abah gembira dan teruja naik kapal terbang.dulu abah yg bawa kite jln2 utk gembira kn kite..kini kamu telah membalas kegembiraan itu walaupun kalau nak dibandingkan pengorbanannye untuk membesarkn kita dahulu amatlah besar..org doakan semoga sukses dlm bisnes shaklee dan berjaya mencapai cita2..amin ;)