ubat sakit lutut dan sendi

selamat pagi..

hari nak kongsikan sedikit tentang vitamin untuk sakit sendi.. 

sakit lutut.. sakit di pergelangan kaki.. sakit di kawasan buku lali.. sukar untuk bersolat lagi-lagi ketika bersujud, pergerakan antara duduk dan mahu bangun..  masalah ini sering berlaku kepada mereka yang berusia... masalah yang sering mak abah kita bagitau.. termasuklah mak abah saya.. 

cukup sekadar mendengar rintihan dan cerita mereka..? apa tindakan korang.. saya berikan mak abah vitamin shaklee.. opcos lah kan kata anak tauke shaklee. hihi

vitamin yang sesuai untuk masalah sendi ini adalah  

ubat sakit sendi shaklee


 #advancedjointhealth : memperbaiki keselesaan sendi, meningkatkan kesan kusyen, memelihara kesihatan tisu penyambung

harga : RM124
kuantiti : 120bj sebotol 

#omegaguard
: memelihara fungsi-fungsi sendi, mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan, mencegah arthritis, gout


harga : RM136
kuantiti : 90bj sebotol 

#ostematrix
: menguatkan tulang, menghalang osteoporosis. Kalsium yang lengkap dengan magnesium dan vitamin D. Zinc, boron, manganes, kuprum pun ada gak.. mmg terbaik


harga : RM61
kuantiti : 120bj sebotol

ubat sakit sendi  shaklee




Sedihkan bila dengar mak abah mengadu sakit.. Kuarkan sedikit modal untuk melihat mereka sihat selain sentiasa doakan mereka..



kenapa anda harus menjadi ahli shaklee?
jawapannya -->  Eksklusif



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

gula-gula sihat untuk anak?

selamat pagi..

gula-gula memang menjadi kegemaran anak-anak.. tidak terkecuali 2 orang anak saya juga.. sedia maklum gula-gula ini tidak memberikan khasiat yg baik pun pada anak kita.. sekarang saya pilih untuk memberikan chewable vitamin c 100mg kepada anak saya sebagai pengganti gula-gula


chewable vitamin c 100mg



 #chewablevitc kegemaran ramai.. sesuai di amik oleh seisi keluarga.. anak saya paling pantang nampak.. xcukup sebiji utk dia sorg jek.. kami sebotol di rumah, sebotol di kereta suami dan sebotol di kereta saya.. haha

Anak-anak suka mengunyah gula-gula kan.. gantikan chewable vit c.. pasti mereka suka malah lebih sihat. Menguatkan fungsi imunisasi

Sebut sahaja vitamin c pasti terbayangkan buah oren kan.. yea.. chewable vit c ini rasanya masam-masam tapi masih menjadi kegemaran anak-anak.. ibu hamil yg biasa loya2 pun bagus kunyah chew c ini.. Pendek kata chewable vit c ini sesuai utk semua, kanak-kanak atau org dewasa yg mengalami kesukaran menelan tablet.. 


1bj = 100mg
1 botol = 90bj
1 botol = rm37.50 harga mampu milik



kenapa anda harus menjadi ahli shaklee?
jawapannya -->  Eksklusif



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Hujung minggu yang indah bersama family Shaklee saya..

alhamdulillah.. 

hari minggu yang penuh dengan aktiviti bersama family Shaklee saya.. jumaat pagi kami dah bergerak dari Jb ke KL.. wahhh jb kl sekarang macam sebelah-sebelah jek rasanya.. hahaha program bermula jumaat sebab di johor cuti mingguan adalah pada hari jumaat dan sabtu.. 

dari jb terus menuju ke shah alam.. aktiviti pertama adalah 'meeting' di opis mami shaklee saya iaitu Master Hadhatina bersama sideline (supermom's sister).. 'meeting' mula jam 3 hingga jam 6.. terpaksa stop sebab memasing nak solat.. 

shaklee



lepas solat asar, terus tunggu solat maghrib plak sebelum memasing dah rasa sesuatu yang lai di perut.. haha memasing lapar dengan anak-anak yg kepenatan.. penat sebab bermain dalam opis.. memasing tak puas dah.. selesai solat semua, berkonvoi plak ke tempat makan, Restoran Nasi Arab Dami.. 

kecoh.. hahah itulah kami bila sesekali (kerap gak dah sekarang) berkumpul..  

shaklee



shaklee supermom


esoknya pula iaitu sabtu.. hari saya bersama dengan cucu cicit shaklee dari anak pertama saya, zainora..  walau sebelum nie mesra di fb shj, tapi pertemuan pertama kali tue meriah.. lebih meriah dari berbual di fb.. itu memang lah kan.. perjumpaan yg santai.. perkongsian pendapat sambil makan-makan.. itu yg best tue.. hihi


shaklee skudai






shaklee skudai

shaklee skudai


shaklee petaling jaya
ini anak sulong shaklee saya yg sangat berdikari.. dia punya matlamat.. dia tau ape yg dia mahu dari shaklee.. dia percaya shaklee memang sangat boleh berikan ape yg kiter ingin capai..

owhh haaa ini cicit paling cemerlang.. insyaAllah bulan Jun nnt, pertama kali nak amik award dari shaklee.. pertama kali hadir ke NC shaklee, terus rembat 6 awards.. opss cucu cicit  lain jangan kecik hati plak yea.. korang semua juga tetap yang cemerlang.. 

dengan Shaklee tiada yg mustahil. semua berpeluang dapat ape yg shaklee tawarkan.. tidak kira berapa tahun anda bersama shaklee, anda rajin, anda fokus, insyaAllah ape anda impikan pasti dapat.. kami tidak menjanjikan sesuatu yg tidak pasti.. ape yg kami sharekan.. ape yg kami cerita adalah dari hasil yg kami dapat.. dari ape yg kami sendiri perolehi.. 

 



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260♥ Emel : honeywawa85@gmail.com♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.