Peppermint Ginger Plus Shaklee - Kebaikan dan Kelebihan

Halia Atasi Masalah Perut Berangin


Perbezaan Shaklee

Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.

Secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Manfaat Utama Peppermint - Ginger Plus Shaklee

  • Pudina : Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit birit. Selain itu, ia melegaka kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang yang dijangkiti selsema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus

  • Halia : Masyarakat cina telah menggunakan halia lebih daripada  2 ribu tahun. Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa berpantang). Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita; penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut. Laporan penyelidikan awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan merawat / mencegah masalah kesakitan ketika perjalanan / pengembaraan 

  • Pokok Adas (fennal) : Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut, melegakan gejala flu. Juga, ia dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

  • Cekur Manis (anise) : Digunakan oleh orang-orang Mesir purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa; melegakan haba di musim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.

Testimoni Peppermint Ginger Plus Shaklee






Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee


Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com

BAGUS KE SOYA Shaklee

TAHUKAH ANDA?

## Protin soya Shaklee ialah NON-GMO SOY..

## shaklee hanya menggunakan protin soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO ( non-genetically Modified Organism) dimana ia disahkan melalui Inetity Preservation Program.. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses..

## soya diproses dengan air bukan dengan bahan kimia bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones..

## tidak mengandungi kolestrol dan laktosa..

## mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu-tisu yang sihat termasuklah 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya..

## ESP ini sumber kalsium dan zat besi yang baik..

Berminat?
sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya

Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com

Testimoni : HB Low ketika Hamil Punca Jatuh Cinta dengan Shaklee

Set Kehamilan Shaklee Bantu Naikkan Bacaan 'hb low'

Masalah hb low ketika hamil menjadi suatu tekanan dan kerunsingan kepada ibu-ibu yang sedang hamil.. malah sesuatu yang perlu di ambil serius tau.. jika berlarutan bacaan masih lagi di bawah paras normal, pemantauan rapi dari nurse dan jua doktor..


Jangan Ambil Ringan Hb Rendah Semasa Hamil




Puan Siti Aishah mengalami masalah yang sama.. Bagaimana beliau menaikkan bacaan hb nya sehingga mendapat pujian nurse serta apa gelaran yang jiran berikan kepada anaknya... 







Assalamualaikum w.b.t. 
Nama saya Siti Aishah Binti Mohamad. Umur 24 tahun. Saya seorang surirumah sepenuh masa dan ibu kepada seorang anak perempuan berusia 5 bulan. .
Saya dah amalkan Shaklee ni selama 9 bulan iaitu ketika usia kandungan saya 5 bulan. Punca saya ‘jatuh hati’ dengan Shaklee adalah disebabkan ‘hb’ saya ‘low’.... Bile ‘hb’ dah ‘low’, dengan tak lengahnye saya cari ape2 supplemen atau ubat jenis pil yang boleh bantu saya normalkan balik ‘hb’ saya tu.
.
Dengan bantuan Mr.Google, kebanyakan story-mory yang dipaparkan adalah kebaikan Shaklee. Haaaa nampak tak permainan Mr.Google kat situ? Die bagi saya petunjuk yang sangat tepat okeyh! Hihii..nak tahu sebab ape???
.
Secara kebetulan ex-teacher sains saya mase sekolah menengah dulu merupakan pengedar Shaklee. So, tak payah saya nak cari jauh2..depan mate dah ade pun..saya dapat info ni pun melalui ‘FB’ beliau.
.
Suatu hari tu, secara kebetulan saya nampak beliau post pasal cara mengatasi ‘hb low’ dengan mengambil supplemen Vita-Lea dari Shaklee. Dengan izin suami, tak lengah nyer saya terus order dan dapat memiliki set hamil dari Shaklee iaitu Vita-Lea, Vita C, B-Complex dan Ostematrik. Alhamdulillah, selepas 3 minggu amalkan set hamil Shaklee, ‘hb’ saya kembali normal. Cik Misi pun terkejut! Siap tanye lagi ape rahsianya. Hihihii..
.
Sepanjang preggy saya mengalami sakit2 badan terutamanya tulang belakang dan bahagian pinggang. Kadang2 tu tahan sakit sampai nak call tukang urut. Tapi, alhamdulillah dengan amalkan ostematrik secara konsisten hilang segala sakit2 badan. Terus tak jadi nak panggil tukang urut. Hahaa!
.
Saya terus amalkan Shaklee sehingga bersalin. Ketika saya dalam pantang, saya cuma tambah Zinc Complex. Haa nampak tak sebotol Shaklee boley tahan sehingga 5 atau 6 bulan. Tu yang best dan jimat. Walaupun bersalin secara normal, saya mengalami luke/koyak terlalu banyak/besar. Almaklum le baby 1st..hehee..
.
Sepanjang mengamalkan zinc complex dan supplemen shaklee yang lain, luka dan jahitan saya cepat sembuh. Semasa dalam pantang juga, perkara yang paling menakjubkan dan tak boleh saya lupekan malah buat semua orang terkejut apabila kepala anak saya jadi tegak je bila dukung, tak lembik atau telentok2...
.
Mase usia anak saya sebulan pulak, kaki anak saya jadi kuat apabila cuba didirikan. Jiran2 yang datang menziarah pun teruje melihatnya. Sampai mak mentue saya gelarnya ‘Baby Shaklee’ disebabkan telebih kalsium gaknya. Hahaa! Tu lah hakikatnya….
.
Ostematrik juga banyak membantu saya dalam penyusuan. Saya sentiasa amalkan ostematrik sebelum tidur. Bila tengah malam Miss B saya akan jadi bengkak sebab banyak susu. Sampai basah baju saya dibuatnya. Hihii.. Alhamdulillah rezeki anak saya untuk menikmati titisan emas ni secukupnya...
.
Vita C juga banyak membantu saya dari segi kulit muka. Sebelum amalkan Vita C Shaklee, kulit muka saya sangat kusam, betompok2 dengan parut jerawat dan tona kulit tak sekata...  Alhamdulillah, sejak amalkan Vita C Shaklee, kulit saya kembali sekata. Tak de dah tompok2/parut jerawat. Paling bestnya kulit semakin cerah dan jerawat pun malu2 nak keluar. Hihiii..
.
Itu lah pengalaman saya mengamalkan Shaklee sehingga hari ini. Tanpa Shaklee mungkin badan saya sentiasa jadi letih lesu dan tak bermaya. Terima kasih Shaklee kerana telah membuatkan saya jadi cantik secara sihat dari segi zahir dan batin.
 
Alhamdulillah…
sekian, terima kasih Shaklee… 
 

 Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee


Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com

Mengembara ke Dubai, Abu Dhabi dan Ziarah Umrah Secara Percuma

Ziarah Umrah dan Dubai, Abu Dhabi Secara Percuma..


Alhamdulillah, awal Disember 2015 lepas, suami saya berkesempatan mengerjakan umrah serta melawat beberapa tempat menarik di Dhubai serta Abu Dhabi.. sebelum saya teruskan cerita perjalanan ziarah tersebut, saya berikan beberapa keping gambar untuk kawan-kawan lihat..














Suami Pergi Seorang?

yea.. suami pergi seorang  jek.. Percutian Free Bersama-sama rakan Shaklee..nanti saya sambung lagi cerita Percutian Mewah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee ini. Tengok gambar pun dah teruja kan..?

Cantikkan gambar-gambar dari suami saya nie.. ada yg kata suami bawak jurugambar peribadi.. hihihi saya akan sharekan juga apa yang suami saya guna untuk dapat secantik ini.. bukan guna camera mahal pun.. xbesar pun camera tue.. 




Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee


Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com











Promosi Aiskrim RM1 di 7Eleven

Milo Frozen Confection

Sedang berlangsung promosi aiskrim milo baru nie dengan harga serendah RM1 sahaja.. harga asal adalah RM1.50


nampak poster nie tadi kat Beautiful Nara terus forward ke hasben.. balik keje tadi 6 batang aiskrim dia beli.. terus kami anak beranak makan aiskrim RM1 nie hahaha

Promosi sehingga 1 Februari 2016

Vitamin Shaklee Untuk Ibu Menyusu Set Bajet

Assalamualaikum.. 

Saya percaya dan yakin semua ibu inginkan yang terbaik untuk anak-anak serta dirinya juga.. bila sebut yang terbaik, untuk ibu-ibu yang masih mempunyai anak kecil, pastinya ia berkisar Susu Ibu adalah yang terbaik..



ibu-ibu mencari vitamin bukan semata kerana ingin menambah susu badan, tapi lebih utama saya ingatkan  vitamin membantu memberikan kesihatan yang lebih baik kepada ibu

bila badan ibu sihat, secara tak langsung melancarkan proses penyusuan.. sila percaya dan yakin..  

Apa fungsi Esp 

Antara komposisi utama dalam susuibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.

Apa fungsi Alfalfa

Merupakan supplement penting utk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim.Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat.Turut membantu perkumuhan (lebih lawas)dan membuang angin dalam badan...secara automatik kesan baik pd bby..susah nak kena kembung.Bagi yang tidak menyusukan bayi, Alfalfa yang dikenali sebagai raja tumbuh2an ini mempunyai banyak khasiat kesihatan. Ianya dikatakan banyak membantu meningkatkan kelancaran proses perkumuhan dan bagus untuk buah pinggang. Ianya juga adalah dalam kategori fiber dan mengenyangkan. Pengambilan Alfalfa memerlukan pengambilan air yang seimbang dengan pengambilan kuantiti alfalfa. The more we take the more we have to drink
 


Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee


Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com

Pencuci Yang Dapat Memelihara Alam Sekitar - Get Clean Fresh Laundry


Buih banyak... korg suka tak... dulu.. saya pun suka.. kalau nak mencuci tue mmg nak ada buih banyak.. rupa-rupanya tak bagus tau..

Buih yang banyak tue mengandungi bahan kimia berbahaya.. Contohnya Sodium Lauryl Sulfate dan Ammonium Lauryl Sulfate (berfungsi untuk menghasilkan buih yang banyak). Jangan tertipu sebab kita fikirkan buih banyak itu bagus tetapi ia menggunakan bahan kimia yang merosakkan kulit yang mana boleh mengakibatkan kerengsaan, atau lebih teruk lagi pendedahan yang berterusan boleh menyebabkan kanser..




Pencuci dan pelembut baju Shaklee iaitu Get Clean Fresh Laundry nie memang tidak banyak buih.. sama gak dengan dish wash (pencuci pinggan shaklee). Buihnya kurang..

Produk Shaklee selamat utk kiter selamat untuk bumi..

Jom TUKAR!!






Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee


Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com

Fungsi dan Kelebihan Zinc Complex Shaklee

Korang Tau Tak.. 

Ikan haruan kaya dengan zinc.. 


Perbezaan Shaklee


Dirumus dari zinc glukonat semulajadi dan bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh tubuh kita. Zinc sesuai untuk pengambilan jangka panjang. Ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh.

Manfaat Zinc Complex Shaklee

  • Mengaktifkan 200 jenis enzim - zinc berkebolehan menggabung DNA, RNA dan protin, seterusnya merangsang regenerasi sel. Ia juga mengaktifkan lebih 200 jenis enzim di dalam tubuh kita untuk memelihara metabolisme gigi dan pertumbuhan para remaja

  • Membentuk Kolegen - membantu pembentukan protin dan kolegen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ

  • Memperbaiki Diabetis - membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaiki diabetis

  • Bintik Putih Dikuku - Bintik putih di kuku adalah tanda defisiensi zinc, yang boleh menyebabkan depresi, lemah dayat ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pembengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya penglihatan

  • Mempertingkatkan Sistem Imun - Membantu pengeluaran kelenjar thymus. Kelenjar thymus mempertingkatkan sistem imun dengan pengeluaran T-cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit

  • Mempercepatkan Pemulihan Luka - Mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan, memperbaiki alergi dan bintik dikulit. Hancurkan Zinc dan tabur ke atas luka untuk mempercepatkan pemulihan luka

  • Memperbaiki Masalah Prostat - Melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dan mengurangkan pembengkakan prostat dalam kadar 70%

  • Kemampuan Seks Lelaki - Pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga

  • Ovulasi Wanita - Wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu penguncupan uterus mengembalikan daya ketahanannya

  • Memperbaiki Radang Kulit - Kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4-8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat

  • Mengekalkan Deria Bau - Untuk mengekalkan deria bau yang sihat dan sensitif (rasa dan bau)

Zinc Adalah Suatu Khazanah Lelaki 

Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Defisiensi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pra-matang dan gugur rambut. Oleh yang demikian, zinc amat diperlukan dari remaja hingga ke umur tua.



Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee





Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com



Sebotol Vivix Merubah Diri Seorang Perokok Tegar


Bila ditanya kepada seorang perokok, sampai bila hendak merokok?

mereka ada niat untuk berhenti... malah hampir tiap tahun pasang azam untuk berhenti merokok.. tapi susahnya nak hilangkan tabiat atau ketagihan merokok ini.. 

merokok itu HARAM.. merokok itu membahayakan diri malah lebih bahaya kepada orang sekeliling. ikut kisah Encik Nasirudin Sulong ini, salah seorang yang berjaya mendapatkan kesihatan lebih baik apabila telah berhenti merokok.. 

sebotol vivix yang merubah kehidupan Encik Nasirudin




Assalamualaikum.. Semangat Pagi semua 

Nama saya Nasiruddin Sulong (51th), seorang suami dan bapak 6 org anak. Disini saya ingin kongsikan pengalaman saya mengamalkan produk Shaklee iaitu VIVIX.
Saya seorang perokok tegar, awal saya merokok pada usia belasan tahun, hampir 30th lebih saya bergaul dengan nikotin…bayangkan 1 hari saya boleh habiskan 2 bungkus rokok Marlboro Light bahkan lebih…dah berapa banyak pembaziran yg saya lakukan dan juga merosakkan diri secara perlahan2 huhuhu sedihnya kalau ingat itu… 
Dalam hati ada niat nak berhenti merokok tetapi selalunya gagal, kegagalan itu saya sendiri tak tau pasal apa hehee…Sampai pada satu masa anak sedara saya perkenalkan Shaklee. 5 September 2013 saya mulai mengkonsumsi VIVIX.. awalnya hanya untuk menjaga kesehatan aja & tidak ada maksud untuk berhenti merokok...saya minum 1sdt setiap mlm sebelum tidur… 
Minggu pertama takde apa2 kesan hanya saja badan lebih bertenaga, masuk minggu kedua mulailah perasaan berkecamuk ada apa gerangan…kenapa dengan aku ni…kenapa rokok ni tak abis lagi dah 3hr dah ni…rasanya pun dah mulai hambar…setiap pagi biasanya aku minum nescafe tetapi sejak kebelakangan ini kenapa rasa nescafe ni pun jadi lain macam…mulai dari situ lah saya pun bulatkan tekad untuk berhenti merokok…niat sudah kuat nak berhenti dan semangat pun kena kuat juga… 
Banyak ujian yang saya lalui dari kawan2 yang asik cakap “halah kejap je tu nanti jg sambung merokok lg hehehe” tetapi saya kuat kan diri dan mental saya untuk buktikan kalau saya boleh berhenti (lagi pun saya dah puas dah merokok hehehe)…Ada doktor kata kalau nak berhenti merokok harus slow-slow tak boleh terus berhenti kerana nanti akan ada simptom2 setelah berhenti merokok ni seperti sakit kepala, selesma, batuk2 dan byk lg…tapi Alhamdulillah saya tak ada simptom2 itu kemungkinan dikarena VIVIX telah back up saya untuk tidak merasakan simptom2 tersebut… 
Saya amalkan VIVIX selama 1bulan 15hari (1botol VIVIX je) setelah VIVIX habis saya minum VITALEA dan bila vitalea habis saya masih tetap minum lg tetapi tak selalu minum bila sang isteri tercinta ingatkan baru lah saya minum, Alhamdulillah dah 2thn saya berhenti merokok…sekarang ni saya just minum VITA-C sehari 1 biji je…  
Demikianlah perkongsian saya bersama produk Shaklee “VIVIX”, semoga pengalaman saya ini boleh membantu anda-anda yang ingin berhenti merokok dan untuk jadi lebih sehat dan bertenaga… 
Terima Kasih Shaklee

Anda juga boleh menontot video seorang lagi Perokok Tegar yang berjaya berhenti merokok dengan VIVIX juga..



Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee





Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com


Testimoni - Muka Buruk Berjerawat Menjadi Cantik Gojes dengan Shaklee

Assalamualaikum.. 

Kulit muka yang berjerawat dan ke merah-merahan serta berparut memang menjadikan seseorang hilang keyakinan diri.. malu untuk tampil di khalayak ramai.. lebih suka menyendiri.. tapi setelah mengamalkan vitamin Shaklee, terpancar wajah yang sangat cantik oleh suri rumah ini.. jom sama-sama kita baca testimoni Puan Lisa Laing..





Salam buat semua, 

Nama saya Lisa Laing. Saya seorang ibu dan surirumah. Pengalaman saya bersama Shaklee sangat mengembirakan saya dan keyakinan diri saya kembali bila berhadapan dengan orang.Tiada lagi perasaan rendah diri dan benci pada diri sendiri setiap kali melihat. 

Perkongsian saya adalah berkaitan dengan kulit wajah saya yang bermasalah teruk selepas saya melahirkan anak pertama pada November Tahun 2010. Wajah yang bebas jerawat dan bersih licin tiba-tiba dipenuhi dengan jerawat yang sangat teruk. Lebih parah ia sakit bagaikan kulit terbakar bila dicuci. 

Pelbagai produk dari harga murah hingga ratusan ringgit telah diguna untuk mengubati masalah jerawat saya. Namun tidak juga sembuh. Tetapi ia membuat muka saya ditumbuhi dengan lebih banyak jerawat,kulit muka kemerahan serta kulit terasa terbakar kepedihan setiap kali muka dicuci. 

Saya pernah berjumpa Doktor pakar kulit swasta. Doktor memberitahu bahawa masalah saya timbul disebabkan Hormon Exchange selepas bersalin. Ubat yang dibagi doktor memang membantu tetapi bila tidak meneruskan pengambilan ubat yang dibagi doktor jerawat saya timbul dan lebih parah lagi jerawat muka saya semakin teruk. Bayangkan dalam 1 bulan perlu follow up 2 kali dalam 1 bulan. Dalam 1 bulan sahaja ratusan ringgit melayang tanpa kesan memuaskan. Saya sangat berputus asa. 

Itulah kisah saya tanpa Shaklee. 

Permulaan saya bersama Shaklee bermula apabila saya melayari internet. Banyak sangat testimoni berkaitan kebaikan Shaklee di internet. Hati saya tergerak untuk mencuba produk Shaklee. 

(Jika tidak silap saya mula mengenali Shaklee pada tahun 2012.) 

Saya merasa bersyukur sangat kerana Shaklee telah membantu saya dalam mengatasi kulit muka yang ditumbuhi jerawat teruk . Kini jerawat teruk bagaikan membakar wajah saya telah hilang buat selamanya. Terima Kasih sangat kepada pengasas Shaklee ini kerana telah mengeluarkan produk yang sangat terbaik. 

Sekarang tanpa meneruskan pengambilan Shaklee kulit muka saya tetap sihat dan bebas jerawat. Ada pun jerawat timbul jerawat nakal yang datang sekejap sehaja.
( Hampir 1 tahun mulai 2014 tidak meneruskan pengambilan Shaklee kecuali ambil Vitamin C sahaja ) 

Lebih mengembirakan saya ialah sekarang saya tidak perlu guna makeup tebal bila berjumpa kawan. Kadang tanpa makeup pergi ke kedai. 

Ini adalah senarai produk yang saya ambil: 

1) Awal pengambilan hanya dengan Vitamin C dan ESP
2) Bulan seterusnya ada bajet saya tambah Alfafa
3) Ada bajet lagi saya beli GLA untuk bantu stabilkan hormon 
4) Bulan seterusnya saya beli Vitamin E
5) Disebabkan saya tidak dapat guna sebarangan produk pencuci muka saya pun mencuba Enfuselle Gel Cleansing. Tidak memedihkan kulit muka saya. 

Lihat sendiri testimoni saya. Gambar dulu dan terbaru sekarang (6/10/2015). Tanpa pengunaan berterusan tiada lagi jerawat teruk timbul walaupun saya baru lepas bersalin pada 2/8/2015. 

Sekian.
Terima Kasih Shaklee.

Sangat cantik dan terpegun kan dengan hasilnya.. #shakleEffect yang sangat mengujakan.. pengambilan vitamin secara istiqomah membantu anda mendapatkan hasil yang optimum.. 

Anda atau kenalan anda mempunyai masalah seperti Puan Lisa dan mahu mendapatkan produk shaklee, boleh hubungi saya.. 



Baca juga PROMOSI - untuk mengetahui produk dengan harga promosi dari Shaklee




Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



Nur Salwa Ishak

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com