Ubat Terbaik Untuk Semua Kanak-kanak adalah Nutriferon

Siapa tak sayang anak kan.. semua orang sayang anak2nya.. saya tidaklah begitu pandai bab2 penjagaan pemakanan anak2 nie.. tapi seboleh mungkin berikan yang paling baik. Kawal selagi boleh.. ada masa diorg makan gak gula2.. terlepas gak makan jajan 😥

Mujur satu perkara yang saya betul2 jaga dan alhamdulillah mereka pun senang nak terima adalah bab makan vitamin.. senang dan mudah.. dan pastinya vitamin yg saya beri adalah dari Shaklee.. saya yakin Shaklee produk terbaik utk saya.. kesannya saya rasa terlebih dahulu.. kemudian baru yakin btul2 utk beri pada anak2.. lagilah jenama Shaklee nie bukan calang2 jenama..

Ia.. memang produk luar negara.. siap ada landmark study.. siap ada kajian saintis.. siap dipatentkan.. pastinya terbaik dan memang sgt yakin.. bukan brand cap ayam buat belakang umah.. opss

Macam nutriferon.. produk imun booster shaklee nie.. nutriferon nie antara produk shaklee yg dipatentkan.. xde lain2 produk imun booster seumpama ini.. sihat sakit tue memang dari Allah. Tapi ikhtiar utk dapat sihat itu kiter boleh cuba..

Alhamdulillah konsisten berikan nutriferon nie, anak2 kurang dah sakit.. demam ke jarang sangat2.. sesekali selsema dan batuk tue ada tapi akan cepat 'pergi' bila saya terus segera bg nutriferon ini.. diorang pun pandai minta.. bila tekak berkahak, bila batuk, bila berhingus pandai minta nak makan nutriferon..  nutriferon nie umpama perisai yang perlu ada pada setiap keluarga.. wajib ada.. haaa gitu..

Seronoknya tgk anak2 nie tiap ari excited makan vitamin..

Pengguna & Pengedar Sah Shaklee
Nur Salwa
0127111260

Nutriferon Shaklee

No comments: