Kebaikan Minyak Ikan Shaklee

kebaikan minyak ikan Shaklee
=========================

✔ menjaga kesihatan jantung
✔ meningkatkan tahap kolestrol baik dan mengurangkan tahap kolestrol jahat
✔ merendahkan risiko terkena angin ahmar / strok
pengambilan secara berterusan dapat mencegah penyakit sakit buah pinggang
✔ dapat meningkat kan IQ  (baik untuk kanak-kanak) dan meningkat kan daya ingatan (baik untuk org tua yg mengidap penyakit alzheimer.
✔ ideal untuk menurunkan berat badan atau untuk KURUS
membantu dalam meningkatkan kesihatan penglihatan
meningkatkan tahap imuniti (kurang selsema, demam, sakit kepala dll)
✔ sangat baik untuk ibu mengandung kerana dpt mengurangkan risiko keguguran
✔ dapat mengurangkan risiko penyakit asthma
✔ membantu mengawal emosi untuk mengelak kan penyakit kemurungan, kesedihan
✔ membantu meningkatkan tahap kesuburan bagi lelaki

Bulan Oktober nie adalah bulan promo omega guard..

Samada anda buat belian ;

1) twin pack omega guard dapat DISKAUN 5%.. jimat

atau

2) beli 6 PERCUMA 1 botol omega guard. Lagi jimat..

Apa Benda Vivix Shaklee? Kenapa Kena Beli Vivix Shaklee

Fungsi Utama Vivix Shaklee.
======================

✔ Membantu memperbaiki DNA yang rosak setiap hari akibat radikal bebas yang menyebabkan proses penuaan.

✔ Vivix membantu melewatkan proses penuaan dan seterusnya membantu untuk awet muda

✔ Membantu memperbaiki tenaga sel. Tenaga sel akan berkurangan akibat proses penuaan dan fungsi sel-sel juga akan berkurangan. Vivix bertindak dengan membantu menguatkan sel –sel dalam tubuh badan.

✔ Ia juga membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin umur meningkat, kesihatan kita juga akan berkurangan dan mulalah badan akan ‘merasa’ sakit di ‘sana’ dan di ‘sini’, daya ingatan pun berkurangan maka Vivix membantu mengembalikan keremajaan kita dan badan akan lebih sihat seperti ‘orang muda’.

Bulan nie Promo Vivix beli 2 botol Vivix akan dapat ;

- PERCUMA keahlian Shaklee (worth rm68.90)
- PERCUMA penghantaran (worth rm10.60)
- PERCUMA sebotol Vitamin C Sr (worth rm92)
- PERCUMA paperbeg Shaklee
- CASH REBET RM38

Layak Purchase with purchase (pwp)
- jute beg rm12.72
- tumbler Cantik Shaklee rm23.33

Nak beli? Whatsapp saya yea

Konsisten Pengambilan Vitamin, Kesannya Sehingga Ke Tua

MAKANLAH SHAKLEE...

Haa janganlah plak kata kami nie taksub sangat. Janganlah plak kata kami nie kearah syirik kecil... kami tau, Shaklee tue asbab jek.. selebihnya dengan izin Allah. Selebihnya atas amalan kiter dengan Allah juga..

Bukanlah semata Shaklee. Amalan rohani juga penting.. solat, zikir, mengaji dll amalan kiter dengan Allah membantu dalam mendapatkan kesihatan yg baik juga.. tapi berikhtiar dan berusaha utk mendapatkan kesihatan yang baik juga dituntut Allah.. moga bila sihat tue mudah utk lebih beribadat kepada Allah..

Sama seperti Puan Khadijah ini.. dari awal dah jaga kesihatan. #shakleeeffect nya tue, walau sudah berusia, alhamdulillah masih diberikan Allah kesihatan yang baik dan awet muda.. pengambilan vitamin utk org yang nak sihat..  inshaAllah konsisten pengambilan pasti rasa kebaikannya..

Macam akk cantik kiter nie.. kekal awet muda dan jelita apabila consume Esp, Vitamin C, Bcomplex, Vitalea, Alfalfa dan Ostematrix tanpa culas.. pengambilan set nie bonusnya adalah kelihatan awet muda tue.  Tp sebenarnya setiap vitamin tue punya fungsi yy banyak dalam badan kiter..

Korang nak tau tak.. set yang akak cantik nie consume adalah set yg sama saya ambil dalam tempoh penyusuan 2 thn menyusukan anak saya.. haaa samalah. Bonus yang saya dpt.. bukan sahaja membantu proses penyusuan tapi dpt kesihatan yg lebih baik. Alhamdulillah dengan izin Allah..

Esp : utk sel dalam badan.. bila sel sihat, badan pun sihat. Milk booster gak.

Bcomplex : b for beauty. Dalam masa sama bantu utk kiter sentiasa cool. Hilangkan stress..

Vitalea : multivitamin

Vitamin C : bertindak seperti kolegen. Imun booster

Alfalfa : umpama kacip fatimah. Milk booster gak.

Ostematrix. : kalsium. Badan sihat dan kuat.

Itu belum lagi lain2 vitamin yang di ambil.. contoh ambil omega utk mengawal kolestrol. Dalam masa sama, membantu melancarkan aliran darah yang secara xlangsung membantu dpt kulit yang cantik.

Happy2 dihari minggu.. mood kena sentiasa ceria salah satu tips awet muda gak yea..

Vivix Vitamin Terbaik Shaklee dan Mudah Diambil

Vivix? Kenapa dengan Vivix?
Apa vivix nie sana sini orang duk kata Vivix TERBAIK..?
===========================================

Macam nie, dalam vivix ni salah satu komponen utamanya adalah RESVERATROL..  Biasa dengar? Resveratrol ni telah dikaji oleh ramai saintis dan mendapat perhatian dunia tentang khasiatnya dalam membantu pelbagai masalah kesihatan.

" Resveratrol is a member of a group of plant compounds called polyphenols. These compounds are thought to have antioxidant properties, protecting the body against the kind of damage linked to increased risk for conditions such as cancer and heart disease. Resveratrol is found in the skin of red grapes, but other sources include peanuts and berries."

Selepas mengetahui kelebihan resveratrol ni ramai pengusaha mula menjual suplemen resveratrol terutamanya di US dan mula menjadikan resveratrol ni salah satu bahan utama dalam setiap produk kesihatan mereka.

Dalam vivix pula, lebih istimewa kerana:
===============================

Resveratrol 10 kali ganda ye..bukan sikit-sikit hebatnya. Ini adalah formulasi terbaik dari Shaklee dan setakat ini VIVIX telah mengubah hidup ramai orang diluar sana dari segi kesihatan dan kecantikan terutamanya.

Hari nie saya kongsikan 6 sebab sahaja kenapa perlu ambil suplemen yang mengandungi resveratrol dan cuba anda bayangkan kesannya dengan VIVIX yang 10 kali ganda lebih hebat:

MENINGKATKAN KETAHANAN

Menurut satu kajian 2012 di Kanada , suplemen resveratrol boleh memberikan manfaat yang sama terhadap otot rangka seperti anda melakukan latihan ketahanan . Kajian ini telah dijalankan dalam tempoh 12 minggu ke atas tikus, dan mereka telah mendapati bahawa suplemen resveratrol meningkatkan ketahanan , metabolisme oksidatif , dan fungsi jantung. Untuk kesan yang lebih baik, teruskan latihan ketahanan sambal mengamalkan suplemen resveratrol ini.

KESIHATAN KARDIOVASKULAR

Menurut Pusat Kawalan dan Pencegahan Penyakit, pada tahun 2011, penyakit jantung merupakan pembunuh utama di USA. Di Malaysia sendiri sakit jantung telah menjadi ‘pembunuh senyap’ yang telah mengorbankan ramai rakyat Malaysia tak kira tua atau muda.  Satu kajian di Kanada mendapati bahawa dengan minum 1-2 gelas 5 – auns wain setiap hari, prospek dapat mengurangkan risiko untuk mereka mendapat penyakit artherosclerotic dengan ketara sekali sekaligus mengurangkan risiko kematian sehingga 30%. Artherosclerotic merupakan pelopor untuk penyakit jantung dan strok.

PERLINDUNGAN KANSER

Seseorang yang mempunyai sejarah keluarga dengan penyakit kanser, lebih cenderung untuk mendapat kanser. Pastikan kita tahu penyakit keturunan kita ya. Kanser yang paling biasa terjadi ialah kanser kolon. Kanser kolon adalah kanser system percernaan yang boleh membawa maut dan oleh sebab itu ramai saintis dan penyelidik mula mencari penawar. Satu kajian yang dijalankan di Perancis telah mendapati resveratrol mampu melambatkan pengeluaran sel-sel kanser dan dengan itu boleh dianggap sebagai agen anti kanser yang berkesan. Antara sumber-sumber semula jadi yang mengandungi resveratrol termasuklah beri biru , kacang tanah , anggur , dan kedua-dua wain merah dan putih .

PERLINDUNGAN PENGLIHATAN (MATA)

Penglihatan merupakan 1 daripada 5 pancaindera paling penting. Kalau penglihatan kita kabur sedikit sekalipun sudah cukup menjejaskan kita kan? Banyak faktor menyumbang kepada penglihatan yang kabur dan salah satu punca kemerosotan penglihatan ialah penuaan. Satu kajian oleh penyelidik di Missouri telah mendapati bahawa resveratrol mempunyai keupayaan untuk mengatasi kejadian ini. Mereka mendapati resveratrol mempunyai keupayaan untuk mengawal selia angiogenesis, dan menghalang pertumbuhan abnormal salur darah yang boleh merosakkan penglihatan . Selain resveratrol, makanan yang kaya dengan beta – karotena , vitamin C , dan vitamin E dan juga omega 3 boleh membantu penglihatan yang baik.

PENGGALAK TESTOSTERON

Apabila seseorang lelaki mencecah usia 30-an, kadar testosterone akan semakin menurun. Anda boleh memastikan tahap testosterone anda melalui ujian darah di mana-mana hospital. Menurut kajian yang dijalankan di Korea ke atas tikus, resveratrol boleh membantu masalah ini. Kajian tersebut mendapati bahawa kepekatan testosteron meningkat sebanyak 50 % selepas tempoh 28 hari penggunaan resveratrol.

KETAJAMAN MENTAL

Nak jadi lebih bijak dan peka? Salah satu cara ialah dengan meningkatkan aliran darah ke otak anda. Penyelidik dari UK telah menjalankan satu kajian terhadap 22 orang dewasa yang sihat dan telah mendapati aliran darah neurologi telah meningkat selepas penggunaan resveratrol. Penyelidik Illinois pula telah melakukan satu kajian terhadap tikus dan mendapati tikus yang menerima suplemen resveratrol mempunyai fungsi ingatan yang lebih baik dan menunjukkan peningkatan dari segi mental secara menyeluruh.

Jom tonton video pendek tentang Vivix Shaklee nie;

https://youtu.be/7gEzgjPTJCo

#tsunamishaklee
#8cellent

Bulan nie Promo Vivix beli 2 botol Vivix akan dapat ;

- PERCUMA keahlian Shaklee (worth rm68.90)
- PERCUMA penghantaran (worth rm10.60)
- PERCUMA sebotol Vitamin C Sr (worth rm92)
- PERCUMA paperbeg Shaklee
- CASH REBET RM38

Layak Purchase with purchase (pwp)
- jute beg rm12.72
- tumbler Cantik Shaklee rm23.33

Nak beli? Whatsapp saya yea

Nur Salwa
0127111260
Pengedar Sah Shaklee

Vitamin Shaklee untuk kanak-kanak bijak

Anak Bijak..

Semua ibu bapa inginkan anak yg bijak dan sihat.. dalam setiap doa mesti tak pernah tinggal utk doakan anak2 kita kan.. melihat anak yang sihat juga suatu nikmat yang kiter mahukan.. sedih bila anak xsihat kan.. xkeruan kita nie..

Memberi makanan yang baik juga salah satu ikhtiar kita utk pastikan anak2 kiter sihat dan bijak.. ada banyak cara dan ikhtiar.. dan memberi makanan tambahan adalah salah satu ikhtiar gak..

Shaklee ada 4 jenis vitamin yang sesuai utk anak2 kita ;

meal shake
✔ omega guard
✔ chewable vitamin c
✔ vitalea for children

Alhamdulillah, keempat2 vitamin nie menjadi kesukaan anak2 saya. Pantang nampak.. 😂

Apa fungsi keempat2 vitamin nie kepada anak2 kita?
==========================================

Meal Shakes

🤗 Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
🤗 Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
🤗 Rendak lemak dan rendah glisemik
🤗 Sumber protein dan kalsium
🤗 Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur

OmegaGuard

🤓 Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
🤓 Meningkatkan sistem imunisasi
🤓 Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
🤓 Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

Chewable Vita-C @ 100mg

😉 Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
😉 Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
😉 Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
😉 Meningkatkan penyerapan zat besi daripad sumber bukan daging
😉 Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan

Vita-Lea® for Children Chewable

😊 Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting
😊 Sumber kalsium untuk pembinaan tulang
😊 Baik untuk kesihatan
😊 Sumber harian tambahan bagi vitamin B

Omega guard dan vitalea for children tue tengah promosi yea..

#tsunamishaklee
#8cellent

Percuma Lecithin dan Vitamin C kepada Ahli Shaklee yang Baru Mendaftar

ISTIMEWA OKTOBER!!!

Bermula 1 Oktober hingga 15 Oktober, mereka yang berminat utk menjadi ahli Shaklee akan layak menerima sebotol Lecithin (rm52) atau sebotol Vitamin C Sr (rm92) secara PERCUMA..

Anda memang makan vitamin Shaklee? Berbaloi utk anda mendaftar keahlian pada bulan ini..

Anda sedang usha2 harga vitamin Shaklee? Anda sedang usha2 pengedar Shaklee yang dapat tawarkan harga vitamin yang rendah? Walhal harga kami jual sama jek.. RETAIL PRICE... bulan ini berbaloi utk anda mendaftar sebagai ahli Shaklee.. sebab bila jadi ahli, CONFIRM memang harga lebih rendah yang anda dpt berbanding harga retail..

Anda sedang mencari duit kocek utk belanja harian? Daftar sebagai ahli shaklee dan ada berpeluang utk peroleh income tambahan yang anda mahu.. anda yang tentukan gaji turun naik anda.. nak banyak maner..

Jom Shaklee bersama saya..
BizLeader Shaklee
Nur Salwa 0127111260

Kurus Sihat dengan Omega Guard Shaklee

Jom kawal berat badan @ kurus dengan Omega Guard Shaklee
===========================================

"Fish oil supplements may help overweight people and people with high blood pressure to lose weight, according to the National Institutes of Health. Omega-3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids, are found in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can’t make them."

Bagaimana Lemak Omega-3 boleh membakar lemak?
=========================================

1. Asid Lemak omega-3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis)

2. Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk mengurangkan selera makan anda supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan

3. Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda (tiroid anda mengawal metabolisme anda)

4. Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga

5. Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik terhadap Leptin maka sebaliknya berlaku: Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak --> Anda boleh mengambil Omega-3 lemak untuk membantu badan anda bertindak balas lebih baik untuk Leptin jadi anda boleh meningkatkan metabolisme membakar lemak anda

3 cara lemak Omega-3 membantu anda mengurangkan berat badan
============================================

1. Lemak omega-3 membantu anda mengawal kelaparan anda dengan menstabilkan paras gula darah anda

2. Satu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil omega-3, menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega 3

3. Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang
pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak

Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.

Tip mengambil Omega Guard untuk kesan yang optimum
============================================

Omega sebagai agen pemecah kolesterol sebaiknya dimakan 15 minit sebelum makan tengahari dan makan malam supaya telah bersedia untuk mengurai lemak dan kolesterol yang terdapat di dalam makanan. 3bj sekali ambil..

#tsunamishaklee
#8cellent

Bulan nie omega guard promo tau..

Beli 2 DISKAUN 5%
Beli 6 PERCUMA

Omega guard shaklee

Vitamin Kanak-kanak Shaklee Harga Promo (Promosi Shaklee Oktober 2016)

Boleh kata bulan nie promo best utk anak2 kita..



Vitamin shaklee yang sesuai diberi pada anak2 adalah;

🤗 Chewable Vitamin C
🤗 Omega Guard
🤗 Meal Shake
🤗 Vitalea For Children

Menarik sangat.. 2 daripada 4 vitamin tersebut, bulan nie ada promo BEST..

Asyik bulan promo utk makpak jek kan, so istimewa bulan nie, promo vitamin seisi keluarga..

Walau kata vitamin utk anak2, kita makpak pun bleh sama ambik.. xde masalah.. seisi rumah boleh makan vitamin nie..

Nak beli?
Whatsapp saya yea..
NurSalwa
0127111260