Vitamin Untuk Pastikan Anak-anak Sentiasa Sihat

Alhamdulillah.. lega dan senang hati sebab anak2 kami memang suka sangat 3 vitamin nie.. takyah nak paksa2 makan.. memang hari2 diorang minta..

Senang hati sebabnya, saya dah pasangkan 'perisai' kat dalam badan diorang nie.. mereka sihat, saya nak mereka lebih2 lagi sihat.  Saya berikan 3 vitamin nie untuk bantu tingkatkan lagi antibodi badan masing2..

Sekolah dah nak mula nie kan.. barang2 sekolah semua dah siap dah.. diorang tak sabar nak g sekolah tapi dalam masa sama, saya plak risau.. yealah.. persekitaran sekolah tue macamaner? Kawan2 sekolah dia nanti macamaner? Lagi2 ziqri.. dulu masa di tadika, saya kenal semua teacher dia. Kenal lama.. so kepercayaan 100%.. takde nak risau apa.. tapi minggu depan ziqri sekolah kebangsaan dah. Lain suasananya.. inshaAllah #doayangbaikbaik untuk anak2 kita kan..

Dengan izin Allah, sejak amalkan 3 vitamin nie mereka jarang sangat demam ke selsema ke.. saya pun tak ingat bila mereka last demam.. ubat2 pun lama diberi.. qisya tue pun seingat saya mmg langsung xpernah merasa ubat demam ke selsema ke..

3 vitamin nie ikhtiar kami untuk pastikan anak2 sentiasa sihat dan bonusnya mereka bijak sangat.  😉 bila anak sihat xdelah adegan2 'ganas' sessi memberi ubat.  Anak2 nie kan memang payah bila diberikan ubat.. tapi saya yakin dan pasti anak2 anda sukakan vitamin nie..

#tsunamishaklee
#liveamazing
#9gemilang

No comments: