Aktiviti Pagi Ahad Mengemas Almari Kesayangan

Assalamualaikum, hai. Selamat hari Isnin. Monday blues ke tue? Alhamdulillah, untuk saya takde istilah monday blues. Jadi mak-mak kat rumah nie, tak sempat lah nak bermonday blues. 

Nak kongsi cerita semalam. Hari nie baru sempat nak bercerita. Pagi selepas suami dan anak-anak keluar untuk ke pejabat dan sekolah, saya pun berkira-kira nak mengemas mana dulu nie. Banyak betul benda nak dikemasnya. Haha ohh ya, kami di Johor nie, awal minggu kami adalah Ahad. 

Setelah ditimbang ditolak bahagi semua, saya pilih untuk mengemas almari kesayangan. Cari tisu dan sebotol spray yang didalamnya bancuhan Basic H Shaklee. Mudah kerja. 

Perlahan-lahan buat sambil melayan Nur Qayla yang dah bangun. Hampir 3 jam gak nak bagi siap cantik berkilat dua almari tue. Marilah kita tengok hasilnya. Kilat sungguh. Siap pesan kat anak-anak, jangan pegang gobok ibu. Haha bukan selalu dapat  berkilat gitu. Sekejapan jek. 


Almari kaca untuk letak award dan cenderahati percutian yang diberi oleh pihak Shaklee


Antara award dari Shaklee. Satu tue starnya dah gugur. Anak bertuah tertendang almari nie.


Award dan pin dari pihak Shaklee. Ada satu award tue pun, bahagian atasnya gugur gak. 


Cenderahati semasa percutian yang Shaklee beri. 

Alaa terlupa plak nak snap gambar almari lagi satu iaitu almari vitamin. Nanti lah bila ingat, snap dan update sini. 

Bila dah puas hati tengok kedua-dua almari cantik berseri, kita sambung kerja-kerja membungkus pesanan dari downline dan juga pelanggan Shaklee saya. 




Mahu tambah pendapatan dengan bisnes Shaklee yang mudah ini?

Hubungi saya 

 Nur Salwa Ishak
♥ Shaklee Independent Distributor 
[ ID No : 854112 ]
♥ Contact No | http://nursalwa.wasap.my/
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.com

No comments: